„Reklama dźwignią handlu”; mówi popularne przysłowie i jest w nim wiele prawdy. Mając bowiem własną firmę, możemy ją reklamować na wiele sposobów: poprzez reklamę w Internecie, mediach społecznościowych, banery czy reklamowe plakaty.

Jednak największą siłę przekazu będą miały drobne artykuły reklamowe, w tym artykuły biurowe. Umieszczając na nich logo naszej firmy, zyskamy pewność, że użytkownik na przykład długopisu, będzie miał często kontakt wzrokowy z nazwą naszego przedsiębiorstwa. W ten sposób zapamięta ją na długo.

Biurowe artykuły reklamowe to jednak nie tylko długopisy, lecz także:

  • zszywacze
  • dziurkacze
  • teczki
  • linijki
  • markery
  • flamastry
  • segregatory

A jak wybrać dobrego dostawcę?

Zrób selekcję

Przede wszystkim zastanów się, jaki jest profil Twojej firmy i w związku z tym, do jakiego typu klienta będą kierowane reklamowe artykuły biurowe. Być może okaże się, że najlepiej sprawdzą się długopisy? A może skoroszyty lub dziurkacze? Nie warto kupować wszystkiego hurtem; może bowiem okazać się, że część akcesoriów będzie po prostu zbędna.

Zrób research

Nie wybieraj pierwszej lepszej firmy, ale zrób najpierw dokładne rozeznanie na rynku. Szukaj tych, które specjalizują się w produkcji artykułów biurowych, w ten sposób bowiem zyskasz pewność, że oferowane przez nie produkty to wyroby najwyższej jakości. W trakcie porównywania sprawdź także ceny, zasady transportu czy warunki realizacji zlecenia.

Zwróć uwagę na krążące w Internecie opinie na jej temat oraz na to, czy jest ona oceniania jako firma rzetelna i godna zaufania.

Negocjuj

Jeśli już zdecydujesz się na konkretny rodzaj artykułu reklamowego, zamów jego większe ilości. Dzięki temu będziesz mógł negocjować ceny, które, jak wiadomo, są znacznie niższe w przypadku hurtowych zakupów.

Jakość przede wszystkim

Zanim złożysz zamówienie, upewnij się, że artykuły reklamowe są produktami najwyższej jakości. Na ich podstawie bowiem klient wyrabia sobie zdanie o naszej firmie. Artykuły reklamowe stanowią jej wizytówkę.